Tuesday, November 3, 2009

MESYUARAT KOMUNITI KPU SUNGAI PETANI

Mesyuarat komuniti KPU Sungai Petani telah berjaya diadakan untuk kali yang kedua pada tarikh 2 hb November 2009.Pertemuan yang menghimpunkan 25 orang ahli jawatankuasa KPU tersebut telah berlangsung di Dewan seminar Muhammad Mujahid Lagenda Heights. Selain daripada maklumat-maklumat penting yang disampaikan oleh penasihat komuniti PJS Ust Mohd Zahir ,mesyuarat terus diceriakan dengan perbincangan juga perbahasan di kalangan ahli jawatankuasa. Pengerusi komuniti Sungai Petani, PJS Sdr NoorHyzad Bin Kassim telah memberikan informasi tentang kedudukan komuniti Sg Petani, juga segala yang berkaitan dengan aktiviti semasa pengedar seperti PBC,Kelas mingguan dan sebagainya.
Para pemimpin yang hadir juga berikrar akan memastikan gelombang hebat kebangkitan HPA akan melanda zon komuniti Sungai Petani.
SEBAHAGIAN DARI AHLI MESYUARAT KOMUNITI KPU
SUNGAI PETANI/GUAR CHEMPEDAK


KHUSUK MENGHAYATI PERBINCANGAN

ISHH SUSAHNYA NAK FIKIR...

DARI KIRI PENGERUSI KOMUNITI KPU SUNGAI PETANI, PJS SDR NOORHYZAD BIN KASSIM, SETIAUSAHA KOMUNITI, SDR MOHD ZAIDI BIN GHAZALI DAN PENASIHAT KOMUNITI, PJS UST MOHD ZAHIR BIN GHAZALI.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Live Traffic Maps

NASYID fm

Blog ini adalah hak milik persendirian. Segala cerita adalah dari idea penulis sendiri serta maklumat-maklumat yang diperolehi.
ABRAUF NETWORK 2009

  ©Template Blogger Green by ABRAUF NETWORK.

ABRAUF