Saturday, October 31, 2009

PROGRAM KEPIMPINAN...RIDEL HOTEL, KOTA BHARU


Pada 31 hb Oktober 2009 bertempat di Hotel Ridel yang mana lokasinya betul-betul mengadap Sungai Kelantan, satu program kepimpinan ABRAUF NETWORK telah berlangsung dengan jayanya.Program kepimpinan yang menghimpunkan hampir 30 orang Pengarah Jati di bawah rangkaian Abrauf Network daripada negeri Kelantan juga dari negeri Terengganu.Program yang telah dirancang rapi seawal 2 bulan oleh PJS Ust Ramizu bin Abdullah bermula jam 9.00 pagi dan berakhir pada jam 5.00 ptg.Program dimulakan dengan Pembentangan Ceramah "Ke Arah Pembinaan Usahawan Dinamik" disampaikan oleh PJS Cikgu Ramly yang merupakan seorang pemimpin KPT yang cukup berkarisma.Seterusnya para pemimpin berkesempatan bertemu dan mendengar kupasan serta pembentangan oleh PJS Ust Mohd Zahir bin Ghazali yang bertajuk"Pengarah Jati Yang Berkualiti...Antara Realiti, Cabaran Dan Harapan.Program turut diisi dengan slot Perkongsian Pengalaman Hebat bersama PJS Sdr NoorHyzad bin Kassim yang juga merupakan antara penggerak utama HPA di Sungai Petani. Peserta -peserta menunjukkan semangat dan kesungguhan yang begitu baik sepanjang program dan masing-masing merasa amat terharu kerana berpeluang mengikuti program kepimpinan ABRAUF NETWORK yang dianjurkan.




Kongsi pengalaman bersama PJS Sdr Noorhyzad bin Kassim.





PJS Ust Ramizu. bin Abdullah


Pemimpin gigih dari Pantai Timur yang berdedikasi dan banyak menggerakkan program membawa HPA terus ke depan. Takbirrr!!!





Sebahagian pemimpin muslimat asyik menghayati pengisian yang disampaikan.



Pengarah Jati Yang Berkualiti..Antara Realiti...Cabaran Dan Harapan




Peserta muslimat turut hadir serta.





Lucu...Pemimpin muslimin terhibur dengan perkongsian pengalaman


oleh PJS Sdr NorHyzad



PJS Encik Ramly...salah seorang pemimpin hebat dari Kota Bharu, sedang menyampaikan pengisiannya.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Live Traffic Maps

NASYID fm

Blog ini adalah hak milik persendirian. Segala cerita adalah dari idea penulis sendiri serta maklumat-maklumat yang diperolehi.
ABRAUF NETWORK 2009

  ©Template Blogger Green by ABRAUF NETWORK.

ABRAUF