Monday, September 7, 2009

GEMA PBC KPU

Pada tanggal 11 Jun 2009 jam 8.30-11.00 mlm , dewan utama Hotel Sg Petani In,Sg Petani kembali di penuhi ratusan pengedar HPA. KPU telah mengambil inisiatif mengadakan program khas dengan menjemput ribuan bekas peserta PBC sepanjang tahun 2006 hingga 2008 untuk kembali aktif dan mendapatkan maklumat serta peluang hebat yang menanti.
Program diadakan untuk mendedahkan perkembangan terkini yang sedang dilalui oleh HPA pada masa ini. Program dihadiri lebih kurang 300 orang peserta.
Program diisi dengan ceramah perkembangan terkini HPA dan peluang hebat buat umat Islam oleh PJS Ust Mohad Zahir b Ghazali. Juga perkongsian pengalaman oleh PJ Tuan Harryzan bin Yaacob dan PJ Puan Wan Haselina bt Mohd Shaggaf yang merupakan pemimpin baru keluaran PBC yang sedang menempa nama di utara khususnya.Ramai juga pemimpin-pemimpin termasuk PJS KPU yang turut menjayakan program pada malam tersebut.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Live Traffic Maps

NASYID fm

Blog ini adalah hak milik persendirian. Segala cerita adalah dari idea penulis sendiri serta maklumat-maklumat yang diperolehi.
ABRAUF NETWORK 2009

  ©Template Blogger Green by ABRAUF NETWORK.

ABRAUF