Saturday, September 5, 2009

PBC RAMADHAN DI HOTEL EL ZAHRAA INN

KPU bakal mencipta sejarah dengan PBC yang bakal berlangsung buat kali pertama di mana sebahagian besar peserta akan julung kali berpeluang menginap di Hotel El Zahraa In.PBC tersebut akan diadakan pada 11-12 hb Sept yang akan dikendalikan oleh PJS Ust Mohd Zahir dengan dibantu oleh PJS Sdr Noorhyzad sebagai timbalan pengarah.

Setakat ini penyertaan telahpun ditutup kerana sambutan yang diberikan adalah begitu luar biasa walaupun ianya diadakan pada bulan Ramadhan Al Mubarak. Di antara pemimpin-pemimpin KPU yang akan memberikan pengisian di dalam PBC tersebut adalah 1-PJS Syed Salahuddin b Syed Mahayaddin-Pengenalan Syarikat 2-PJS Mohd Aseri Hanapiah-Asas Pelan Pemasaran PBC 3-PJS Azizan bin Ahmad -Elemen Kejayaan 6M 4-PJS Syarifah bt Sulaiman-Diagnos Penyakit Melalui Tapak Tangan 5-PJS Mohd Nadzri bin Ahmad - Produk Pilihan 6-PJS Mohd Zahir bin Ghazali-Produk Halal Satu Tanggungjawab 7-Malam Bintang-Bintang-PJS Abd Razak bin Ibrahim-PJS Zanbli bin Abd Rashid-PJS Zamri bin Hj Jusoh-PJS Asnah bt PK Mustafa 8-Secerah Mentari Siang-PJS Mohd Faizal bin Azmi-PJS Mohd Zaidi bin Ghazali-PJS Noorhyzad bin Kassim-PJS Maznah bt Derani-PJS Rohani bt Md Noor

Para peserta juga akan mengerjakan solat sunat tarawih berjamaah yang akan diimamkan oleh Ust Mohd Faizi bin Halim dan qiamullail yang akan dikendalikan oleh Ust Saiful.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Live Traffic Maps

NASYID fm

Blog ini adalah hak milik persendirian. Segala cerita adalah dari idea penulis sendiri serta maklumat-maklumat yang diperolehi.
ABRAUF NETWORK 2009

  ©Template Blogger Green by ABRAUF NETWORK.

ABRAUF