Friday, September 4, 2009

MAJLIS TADARUS AL QURAN DAN TAZKIRAH ABRAUF NETWORK KPU


Majlis tadarus Al Quran dan tazkirah Ramadhan anjuran ABRAUF NETWORK KPU akan diadakan pada 17 hb September 2009 bertempat di Dewan seminar Muhammad Mujahid, Stokis Daerah PJS Ust Mohd Zahir di Lagenda Heights.
Majlis akan bermula dengan solat isyak berjamaah,diiringi dengan solat sunat tarawih serta witir.Majlis tazakirah Ramadhan juga akan disampaikan oleh Al Fadzil Ust Seterusnya pengedar dan usahawan HPA yang terlibat akan bersama-sama bertadarus Al Quran. Program diadakan untuk meningkatkan lagi ibadah dan ketaqwaan para pengedar HPA di sempena bulan Ramadhan yang penuh makna ini.
Kepada semua pemimpin KPU dan pengedar HPA yang berminat untuk ikut serta di dalam program tadarus Al Quran tersebut diminta untuk memberikan nama anda kepada kepada urusetia majlis-Sdr Mohd Fitri -019 5232567.Ini bertujuan memudahkan persediaan di pihak kami di mana semua peserta tadarus akan menerima cenderahati yang akan disediakan.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Live Traffic Maps

NASYID fm

Blog ini adalah hak milik persendirian. Segala cerita adalah dari idea penulis sendiri serta maklumat-maklumat yang diperolehi.
ABRAUF NETWORK 2009

  ©Template Blogger Green by ABRAUF NETWORK.

ABRAUF