Friday, September 18, 2009

SUMBANGAN AIDIL FITRI DI HOSPITAL BESAR SUNGAI PETANI

MENYAMPAIKAN SUMBANGAN AIDILFITRI BUAT MEREKA YANG DIUJI OLEH ALLAH SWT

PJS SDR MOHD FAIZAL BIN AZMI BERGURAU DAN BERTANYA KHABAR DENGAN PESAKIT KECIL YANG TERLANTAR DI KATIL WAD

PJS SDR MOHD FITRI BIN SHUAIB JUGA ANTARA PEMIMPIN YANG MEWAKILI KPU DI DALAM MAJLIS YANG BERLANGSUNG.

PJS UST MOHD ZAHIR BIN GHAZALI DAN PJS SDR MOHD FAIZAL BIN AZMI

MELIHAT DERETAN PESAKIT DI WAD, MELAHIRKAN SEJUTA SATU RASA INSAF DAN SYUKUR KEPADA ALLAH SWT
BERGAMBAR BERAMAI-RAMAI BERSAMA PENGARAH HOSPITAL SERTA PEGAWAI-PEGAWAI PERUBATAN YANG BANYAK MEMBANTU MELANCARKAN PROGRAM.

KAMI BERSAMA KAKITANGAN DI BAHAGIAN PENTADBIRAN HOSPITAL

YANG BERHORMAT ADUN TG DAWAI, DR MOHD HAMDAN KHALIB SEDANG MENYAMPAIKAN CENDERAHATI KEPADA PENGARAH HOSPITAL SG PETANI, DR HARIS
Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya.Itulah ibarat suasana yang dapat dirasai oleh pesakit-pesakit di Hospital Besar Sultan Abd Halim Sg Petani yang turut dikongsi oleh sebilangan PJS dan pemimpin KPU. Beberapa orang pemimpin KPU telah bersama-sama dengan YB Adun Tg Dawai ,Dr Hamdan bin Mohd Khalib serta beberapa orang lagi pemimpin masyarakat di sekitar Sg Petani telah bermurah hati dan melapangkan masa untuk menyampaikan sumbangan sempena aidilfitri kepada pesakit-pesakit yang terlantar di hospital.
Sumbangan yang diberikan berupa kueh raya dan Radix Cookies yang disediakan oleh pihak KPU.Menurut PJS Mohd Faizal bin Azmi yang turut serta di dalam program tersebut,mereka berkesempatan melawat dan bertanya khabar pesakit-pesakit yang terlantar dengan bebagai penyakit-penyakit yang kronik. Sumbangan yang tidak seberapa ini juga kata beliau menunjukkan keperihatinan KPU untuk sama-sama terus menyelami masalah yang diharungi oleh mereka yang tidak bernasib baik di sebalik tirai aidil fitri pada tahun ini. Menurut Pengarah Jati Sdr Mohd Fitri bin Shuaib yang turut membantu sepanjang program tersebut, lawatan dan program tersebut telah melahirkan keinsafan dan kesyukuran kepada Allah SWT bagaimana pentingnya kesihatan dan beruntungnya kita dikurniakan kesihatan yang baik.
KPU juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua PJS dan pemimpin yang memberikan sumbangan Radix Cookies untuk menjayakan program tersebut
1-PJS Ust Sapuan bin Pamidi
2-PJS Puan Jamaliah bt Omar
3-PJS Puan Rohani bt Md Noor
4-PJS Puan Zaini bt Bakar
5-PJS En Ismail bin Othman
6-PJS En Mohd Nadzri bin Ahmad
7-PJS En Mohd Aseri bin Hanapiah
8-PJS Ust Helmi bin Abd Kadir
9-PJS En Mohd Faizal bin Azmi
10-PJS Ust Zamri bin Hj Jusoh
11-PJS En Noorhyzad bin Kassim
12-PJS Puan Noriah bt Hussain
13-PJS En Sabri bin Jaafar
14-PJS Puan Syarifah bt Sulaiman
15-PJ Puan Zaiton bt Talib
Tahniah dan Terima Kasih

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Live Traffic Maps

NASYID fm

Blog ini adalah hak milik persendirian. Segala cerita adalah dari idea penulis sendiri serta maklumat-maklumat yang diperolehi.
ABRAUF NETWORK 2009

  ©Template Blogger Green by ABRAUF NETWORK.

ABRAUF