Monday, September 28, 2009

PRODUK COKLAT HPA TELAH BERADA DI PASARAN


Alhamdulillah..Syukur kerana produk coklat keluaran HPA yang ditunggu-tunggu sekian lama kini telah berada di pasaran.1-Radix Chocolate Hazel=RM7.00 (2 nm)1-Radix Chocolate Milk=RM7.00 (2 nm)1-Radix Chocolate Almond=RM7.00 (2 nm).
Semoga kejayaan ini akan membuka laluan kepada kejayaan-kejayaan yang lebih besar dalam usaha HPA untuk menghasilkan produk-produk alternatif untuk pilihan umat Islam dari masa ke semasa.



RADIX CHOCOLAT MILK DAN CHOCOLAT HAZEL, ANTARA PRODUK CHOCOLAT HPA YANG TELAH BERADA DI PASARAN.
PRODUK-PRODUK PEMBUNUH UMAT ISLAM TERLALU BANYAK DI PASARAN

KIT KAT DAN NESTLE ANTARA PRODUK YANG DIKAITKAN DENGAN PEMBANGUNAN EKONOMI YAHUDI MELALUI BANYAK RISALAH-RISALAH BOIKOT YAHUDI YANG DIEDARKAN.


UMAT ISLAM...MARILAH BERSAMA KAMI MENERAJU PERJUANGAN INI

KERANA...PERJUANGAN INI MEMERLUKAN SOKONGAN KITA BERSAMA

Menurut PJ Sdr Mohd Faizi bin Halim, beliau mengharapkan dengan produk choklat yang telah berada di pasaran ini akan penyelesaian masalah kepada para ibu bapa muslim yang berhadapan dengan naluri kanak-kanak yang sukar dipisahkan dengan makanan-makanan ringan.Beliau juga berharap produk keluaran HPA ini juga mampu memberikan kebaikan kepada kesihatan tidak seperti banyak produk-produk di pasaran yang memberikan kesan sampingan yang memudharatkan kanak-kanak pada masa akan datang terutamanya.

Oleh: PJS Ust Mohd Zahir bin Ghazali

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Live Traffic Maps

NASYID fm

Blog ini adalah hak milik persendirian. Segala cerita adalah dari idea penulis sendiri serta maklumat-maklumat yang diperolehi.
ABRAUF NETWORK 2009

  ©Template Blogger Green by ABRAUF NETWORK.

ABRAUF